Bijna naar huis! - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Milou Slof - WaarBenJij.nu Bijna naar huis! - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Milou Slof - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

09 November 2006 | Cyprus, Limasol

Sjongejonge, wat gaan die laatste daagjes hard zeg! Overmorgen zit ik alweer met m'n gat in Nederland en wat ga ik het daar koud krijgen zegg!! Ik heb trouwens heel wat leuke dingen te vertellen! Ten eerste is mijn nicht Cindy afgelopen vrijdagochtend bevallen van een dochtertje, Esmé! Ze woog bij de geboorte 3,66 kilo en ze is gezond. Ben echt blij met zulk goed nieuws! Ik heb nog meer te vertellen, ik heb m'n stage goed afgerond, een aantal collega's hebben er ook op aangedrongen dat we per se terug moesten komen, voor vakantie of om daar te werken wanneer we afgestudeerd zijn. Dat is hartstikke lief, maar ik denk er eigenlijk niet aan. Ik heb een super ervaring gehad, maar ik zou hier nooit in het ziekenhuis willen werken (ik wil sowieso niet in een ziekenhuis werken waarschijnlijk). Ik heb hier natuurlijk met baby's gewerkt en ik heb er heel erg over na zitten denken of verloskundige niet iets voor me is. Ik heb het er ook heel erg met Iris over gehad en we denken er allebei over om onze differentiatie stage in de baby's te doen, lijkt me echt wel leuk! Maar ik heb nog even om voordat ik daar een besluit over moet nemen. Maar sjonge, over 2 nachtjes al thuis! Ik vind het echt lief dat jullie zo voor me aan het aftellen zijn en ik moet zeggen dat ik heeeel veel mensen ook erg mis en me erop verheug jullie weer te zien! Ik vlieg zaterdagochtend om 09.55 Cypriotische tijd en ik kom om 13.25 Nederlandse tijd aan. Dus ik heb dan nog lekker de hele zaterdag om lekker bij te komen en 's avonds weer wat leuks te gaan doen! (Richting Weesp) Maargoed, ik ga nu m'n berichtje weer afsluiten, want mijn tijd in het internetcafe zit er weer bijna op. Dit is de laatste keer geweest dat ik op internet kan hier, ik zal nog een berichtje achterlaten als ik veilig aangekomen ben in Nederland (zonder vliegtuigongelukken enzo =P) Tot gauw allemaal!!
Dikke knuffel en heel veel liefs Milou

  • 10 November 2006 - 13:02

    Didi:

    Nog 1 dag knolletje!!!!

  • 11 November 2006 - 08:55

    Merry:

    Hey Meis,

    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad :).
    Het was echt gezellig gisteren. Geniet er maar lekker van dat je weer thuis bent en naar je mannetje toe kan ;).
    Ik ga je missen, maar als ik terug ben bel ik je meteen op!! hahhaha..

    Heel veel liefs XXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Voor school stagelopen in ziekenhuis Lemesos Medical Centre op Cyprus

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 16323

Voorgaande reizen:

02 September 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: