Weer even een berichtje! - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Milou Slof - WaarBenJij.nu Weer even een berichtje! - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Milou Slof - WaarBenJij.nu

Weer even een berichtje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

03 November 2006 | Cyprus, Limasol

Hallo hallo allemaal! Gaat het allemaal nog goed in Nederland zonder mij? Ik heb weer een nachtdienst, dus ik heb mooi weer even de tijd om een berichtje te plaatsen. Ik heb niet erg veel meegemaakt de laatste tijd, Iris en ik hebben veel gewerkt. We hebben volgende week nog vier diensten en dan zit het er weer op. Mis Nederland wel hoor! Wil heel graag weer naar huis, heb zin om iedereen weer te zien! Maar, nog even geduld voor mij, nog 8 dagen! Ik had trouwens wel verwacht dat de laatste paar weken erg snel zouden gaan, maar helaas is dat niet het geval, de tijd gaat juist erg traag voor me..Sorry nog dat ik zo weinig meer van me laat horen op m'n site, ik heb zoveel mogelijk leuke foto's geplaatst, maar omdat we natuurlijk geen internet meer thuis hebben, bezoek ik m'n site niet erg vaak..We hebben ook niet echt veel tijd om naar een internetcafe te gaan..(misschien gunnen we onszelf daar ook geen tijd voor =D) We komen toch al bijna thuis en de belangrijkste belevenissen weten jullie allemaal al! Ik denk dat ik volgende week nog een berichtje plaats en dan is het toch echt afgelopen met mijn Cyprus-avontuur..Dan slaap ik weer in m'n eigen bedje, in m'n eigen huisje, in m'n eigen landje! Maar nu genoeg gezanikt, ik ga weer even afsluiten, kan niet te lang op internet blijven in het ziekenhuis denk ik..Ik stuur jullie allemaal een dikke kus en ik verheug me erop jullie weer te zien! XxX Milou!

  • 03 November 2006 - 09:41

    Merry:

    Ik ga je zo missen :(... Zie morgenavond meissie :P

    Dikke kus

  • 05 November 2006 - 13:17

    Lissy & Erik:

    Nog 6 daagies!
    Aftelluh!

    Liefs van ons

  • 05 November 2006 - 13:25

    Lissy & Erik:

    Nog 6 daagies!
    Aftelluh!

    Liefs van ons

  • 05 November 2006 - 13:25

    Lissy & Erik:

    Nog 6 daagies!
    Aftelluh!

    Liefs van ons

  • 05 November 2006 - 13:25

    Lissy & Erik:

    Nog 6 daagies!
    Aftelluh!

    Liefs van ons

  • 05 November 2006 - 13:25

    Lissy & Erik:

    Nog 6 daagies!
    Aftelluh!

    Liefs van ons

  • 07 November 2006 - 20:19

    Pa En Ma:

    Zo nog een paar daagjes dan is de rust weer verstoort hier in huis, maar toch wel weer gezellig dat je weer thuis komt, we zijn ook aan het aftellen.
    XxX Pa en Ma

  • 07 November 2006 - 20:33

    Wendy:

    lieverd! ik zie dat er al een paar mensen voor je aan het aftellen zijn! zal ik dat dan ook maar even doen!! nog 4 dagen !!!!!!!!! en dan ben jij weer in het herfstige nederland en dan zie ik eindelijk jou weer eens na al die tijd!
    spreeeekje snel !!
    dikke kus wendy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Voor school stagelopen in ziekenhuis Lemesos Medical Centre op Cyprus

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 16322

Voorgaande reizen:

02 September 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: