Slecht weer en geen internet meer.. - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Milou Slof - WaarBenJij.nu Slecht weer en geen internet meer.. - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Milou Slof - WaarBenJij.nu

Slecht weer en geen internet meer..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

22 Oktober 2006 | Cyprus, Limasol

Dag lieve mensen..! Waarschijnlijk gaat dit mijn laatste berichtje worden hier in Cyprus, omdat we misschien vanaf morgen geen internet meer hebben. Ik zal proberen om nog wel één of twee keer naar een internetcafé te gaan in de 20 dagen die nog over zijn en dan beloof ik dat ik een berichtje achter zal laten! Het weer wordt hier steeds slechter! Ik had gehoopt poepiebruin terug te komen naar Nederland, maar als het zo blijft ben ik misschien nog witter dan veel van jullie..=( Maargoed, maakt niet uit, want in Nederland is het toch al ijskoud als ik thuiskom, dus dan wordt ik toch weer wit =P Ooh, ik verlang wel weer heel erg naar huis hoor! Lekker uitgaan met iedereen, weer lekker werken en geld verdienen i.p.v. alleen maar uitgeven..=( Maar deze kleine 3 weekjes komen we nog wel door hoor, met z'n allen! We gaan er gewoon nog even wat van maken! En als ik thuiskom weer rustig aan m'n oude leventje oppakken.. Zal vast wel weer even wennen zijn! Maargoed, ik ga afsluiten, want ik ben niet de enigste die achter de pc wil vanavond! =) Ik hoop dat ik nog de mogelijkheid krijg om een berichtje te zetten in een internetcafé en anders zeg ik voor iedereen; veel kusjes en liefs vanuit Cyprus en jullie zien me wel weer verschijnen als ik terug ben in het koude Nederland!

  • 23 Oktober 2006 - 16:48

    Jappie:

    Hey miloutje!

    Alles gekkk daar in Limassollcity?

    Zo te lezen gaat alles goed met je en heb je ook nog tijd over om op 't strand te chillen en te feesten!

    Nu een paar weekjes en dan ben je weer terug in de boerenpolder van zevenhoven en omstreken (incl de zuurkool met worst:)

    Veel plezier nog, ik spreek je vast wel weer een keer als je terug bent in nederland!

    Kus Jappie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Voor school stagelopen in ziekenhuis Lemesos Medical Centre op Cyprus

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 16321

Voorgaande reizen:

02 September 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: