Nachtelijk berichtje! - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Milou Slof - WaarBenJij.nu Nachtelijk berichtje! - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Milou Slof - WaarBenJij.nu

Nachtelijk berichtje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

25 Oktober 2006 | Cyprus, Limasol

Hallo hallo, hier een berichtje midden in de nacht vanuit het ziekenhuis in Limassol! Heb, zoals jullie waarschijnlijk al begrepen hebben, een nachtdienst en ik had even niks te doen, dus ging ik maar ff achter internet. Het is hier nu bijna 5 uur en het wordt alweer bijna licht buiten. Het is wel heel gezellig hoor, een nachtdienst. De dienst zelf duurt wel heel lang, 10,5 uur (van 21:00u tot 07:30u), maar het is heel grappig om mee te maken (de een ligt op een bankje te slapen, de ander met z'n hoofd op het bureau, etc.) en je hebt genoeg tijd over voor andere dingen in een nachtdienst, zoals je opdrachten maken, dingen af laten tekenen door je supervisor, lekker internetten en in mijn geval nog m'n autotheorie leren! Aankomende zaterdagnacht heb ik weer een nachtdienst (dat wordt dus niet uitgaan dit weekend voor Milou en Iris), misschien heb ik dan weer de mogelijkheid om een berichtje op m'n site te zetten, dus mensen, hou em in de gaten! Nou, ik moet weer verder met m'n werk, ik ga dit berichtje weer afsluiten..Mijn pa vroeg nog aan de telefoon of ik nog foto's op m'n site wilde zetten, ik ga dat proberen te doen, maar ik kan niet beloven of dat gaat lukken of niet..Ik doe in ieder geval m'n best pap! Nou, welterusten allemaal nog en jullie horen weer van me! Kusj!

  • 25 Oktober 2006 - 10:37

    Lia Slof:

    Hallo Milou,
    Leuk je beklevenissen zo te volgen, volgens mij mag je daar veel meer doen in het ziekenhuis dan hier in Nederland!
    Tot gauw groetjes van Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Voor school stagelopen in ziekenhuis Lemesos Medical Centre op Cyprus

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 16323

Voorgaande reizen:

02 September 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: